Általános Szerződési Feltételek

Hatálybalépés dátuma: 2024. november 28.

A következő terminológia vonatkozik a jelen Általános Szerződési Feltételekre, Adatvédelmi Nyilatkozatra és bármely felelősségkizárási nyilatkozatra, valamint bármely vagy valamennyi megállapodásra: „Megrendelő”, ,,Ügyfél” az Önre vonatkozik, arra a személyre, aki eléri ezt a weboldalt és elfogadja a Vállalat feltételeit. A „Vállalat”, „Magunk”, ,,Szolgáltató”, ,,Weboldalak” „Mi” és „Miénk”, ,,Blogrendelés” az Oktelo Solutions. (Szabó Norbert E.V.)-re utal. A „Fél”, „Felek” vagy „Mi” egyaránt utal az Ügyfélre és magunkra, vagy az Ügyfélre vagy magunkra. A ,,Webhely”, ,,Szolgáltatás” a Szolgáltató weboldalaira, valamint azok aloldalaira és az azon nyújtott szolgáltatásokra, funkciókra és műveletekre és vonatkozik; (www.blogrendeles.hu és minden aloldala). Valamennyi kifejezés az Megrendelőnek nyújtott segítségnyújtás folyamatának legmegfelelőbb módon történő elvégzéséhez szükséges felajánlásra, elfogadásra és a fizetés megfontolására vonatkozik, akár meghatározott időtartamú formális találkozók útján, akár bármilyen más módon, kifejezetten a feltételek teljesítése érdekében. A Megrendelő igényei a Vállalat által meghatározott szolgáltatások/termékek biztosításával kapcsolatban, a Magyarországban hatályos törvényeivel összhangban és azokra figyelemmel. A fenti terminológia vagy más szavak egyes számban, többes számban, nagybetűs és/vagy ő/ő szavak használata felcserélhetőnek minősül, és ezért arra utal.

A Megrendelés leadásával Ön kijelenti, hogy elolvasta, teljesen megértette, és elfogadja, hogy törvényes köteles betartani a jelen Szolgáltatási feltételeket, és be kell tartania az összes vonatkozó törvényt és előírást, amennyiben azok változhatnak időről időre.

1. Bevezető rendelkezések

1.1 Felek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) kötelező érvényű, jogi szerződéses megállapodást képeznek Ön („Megrendelő”, ,,Ügyfél”,, vagy „Ön”) és az Oktelo Solutions (Szabó Norbert E.V.)., Nyilvántartási szám: 59572806, adószám: 90386613-2-42, székhely: Magyarország, 1172 Budapest, Jásztelek Utca ép.: 32/2, („Szolgáltató”, ,,Blogrendelés” vagy „Mi”) között.

1.2 Jogi képviselet

Ha ezeket az ÁSZF-et egy vállalat, üzlet vagy egyéb jogi személy nevében köti meg, Ön kijelenti és szavatolja, hogy rendelkezik minden szükséges felhatalmazással ahhoz, hogy az adott jogi személyt kötelezze a jelen ÁSZF feltételeire.

1.3 Egyéb feltételek

A Weboldalon és/vagy a Webhelyen közzétett kiegészítő feltételek vagy dokumentumok kifejezetten beépítésre kerülnek a jelen ÁSZF-be hivatkozással.

1.4 Üzleti célú használat

A felek elismerik, hogy a jelen ÁSZF alapján nyújtott szolgáltatások nem fogyasztók számára készültek, hanem kizárólag olyan személyek és vállalatok számára, akik azokat üzleti tevékenységük keretében használják.

1.5 Vonatkozó jogszabályok

  • évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

2. A szolgáltatás tárgya

A Blogrendeles.hu online platform blogbejegyzések és tartalomkészítési szolgáltatásokat nyújt. A rendelési űrlapon keresztül a felhasználók (a továbbiakban: “Megrendelő”) megrendelhetik a kívánt blogtartalmat, amelyet a Szolgáltató a megállapodott időkereten belül készít el.

3. Megrendelési folyamat

  1. A Megrendelő kitölti a rendelési űrlapot, amely tartalmazza az alábbi adatokat:
    • Név
    • Email cím
    • Telefonszám (opcionális)
    • A kívánt blogbejegyzés témája, célja, kulcsszavai, célközönsége, valamint további információk, amelyeket Ön megoszt velünk.
  2. A rendelés elküldése után a Megrendelő e-mailben visszaigazolást kap.
  3. A rendelés véglegesítéséhez a Megrendelő a Stripe fizetési rendszerén keresztül teljesíti az előzetes fizetést.

4. Árak és fizetési feltételek

  • A Szolgáltató a weboldalon feltünteti az aktuális szolgáltatási árakat, amelyek esetenként NEM tartalmazzák az áfát. A végleges ár a Stripe fizetési kapun keresztül érhető el.
  • A fizetés kizárólag a Stripe rendszerén keresztül, bankkártyás fizetéssel történik. A fizetési adatok kezelését a Stripe Inc. végzi, a Szolgáltató ezeket nem tárolja.

5. Szállítási és teljesítési feltételek

  • A rendelés leadását követően a Szolgáltató emailben tájékoztatja a Megrendelőt a várható teljesítési határidőről.
  • A blogtartalmat elektronikus úton, emailben küldjük el a Megrendelő által megadott címre.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a teljesítési határidőt módosítsa, amennyiben előre nem látott körülmények állnak fenn. Erről a Megrendelőt időben tájékoztatjuk.

6. Elállási jog és panaszkezelés

  • Elállási jog: Mivel a szolgáltatás egyedi tartalom létrehozására irányul, a Megrendelő az elkészült blogbejegyzés kézhezvétele után nem élhet elállási jogával.
  • Panaszkezelés: A Megrendelő panaszt nyújthat be a Szolgáltató email címén ([email cím]) keresztül. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja, és írásban válaszol.

7. A Szolgáltató felelőssége

  • A Szolgáltató vállalja, hogy a Megrendelő által megadott információk alapján készíti el a blogtartalmat.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Megrendelő által megadott hiányos vagy pontatlan adatok miatt a tartalom nem felel meg az elvárásoknak.
  • A Szolgáltató nem garantál SEO-helyezéseket, de törekszik a technikai és tartalmi optimalizálásra.

8. Adatvédelem

Az adatkezelés az Adatkezelési Tájékoztató szerint történik.

9. Szerzői jogok

  • A Szolgáltató által készített blogbejegyzések szerzői joga teljes mértékben a Megrendelőt illeti meg, miután a Szolgáltató megkapta a teljes fizetési összeget.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a mintaként bemutatott tartalmakat saját marketing célokra felhasználja.

10. Hatályos jog és joghatóság

10.1 Joghatóság

Jelen megállapodást Magyarország jogszabályai szerint kell irányítani és értelmezni.

10.2 Irányadó jog

A Szolgáltató és a Megrendelő kifejezetten egyetértenek abban, hogy bármely, a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján felmerülő vita esetén Magyarország bíróságai rendelkeznek hatáskörrel a vita rendezésére, különösen a Szolgáltató székhelye szerinti általános bíróság.

10.3 Panaszkezelés

A Megrendelő elsősorban írásban, egyes esetekben szóban is közölheti panaszát. A panasz vonatkozhat az Eladó részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a Szolgáltatás forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató haladéktalanul kivizsgálja és a lehetőségeknek megfelelően megoldja. Amennyiben a Megrendelő nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja.

10.3.1 Fogyasztói panasz

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Megrendelő teljes nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Megrendelő panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • A Szolgáltató nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • A panasz egyedi azonosítószámát

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

10.3.2 Elutasítás

A Szolgáltató a Megrendelőt írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Megrendelő lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint a Szolgáltató Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

Abban az esetben, ha a Szolgáltató és a Megrendelő közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Megrendelő:

1. Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás: A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: https://kormanyhivatalok.hu/

2. Bírósági eljárás: A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

3. Békéltető Testületi eljárás: Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Békéltető Testületi eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján a Szolgáltató köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Ha a Szolgáltató székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Amennyiben a Szolgáltató a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet. A Megrendelő kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

A kérelemnek tartalmaznia kell (,,Fogyasztó”, mint Megrendelő):

  • A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
  • A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
  • A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
  • A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
  • A Testület döntésére irányuló indítványt
  • A Fogyasztó aláírását
  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.

Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu

4. Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.

Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

Önnek és az Ön által bepanaszolt cégnek lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.

Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

10.4 Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja alapján kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása, üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, ennek értelmében jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállás jogával!

A Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § alapján indokolás nélküli elállási jog illet meg. A Fogyasztó gyakorolhatja elállási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének (Szolgáltatás aktiválásának) napjától számított 14 napos határidőn belül.

11. Érvényesség

11.1 Nem leképzés

A felek bármelyikének részéről a jogok, hatalmak vagy kiváltságok gyakorlásának elmulasztása vagy késedelme nem minősül lemondásnak, és az egyes vagy részleges joggyakorlás sem zárja ki más jogok további gyakorlását.

11.2 Érvénytelenség

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését törvénytelennek, érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak találják, az adott rendelkezés vagy annak része leválasztottnak tekintendő, és a szükséges mértékben korlátozandó vagy eltávolítandó, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek továbbra is teljes egészében érvényben maradjanak és végrehajthatók legyenek. Az ilyen rendelkezést az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően módosítani és értelmezni lehet a rendelkezés céljainak minél teljesebb mértékű elérése érdekében, és a többi rendelkezés teljes egészében érvényben marad.

12. Elektronikus kommunikációk, tranzakciók és aláírások

12.1 Elektromos kommunikációk

A Platform használata, a Szolgáltatónak küldött e-mailek és az online űrlapok kitöltése elektronikus kommunikációnak minősül. A Megrendelő hozzájárul az elektronikus kommunikációk fogadásához, és elfogadja, hogy minden olyan megállapodás, értesítés, nyilatkozat és egyéb kommunikáció, amelyet a Szolgáltató elektronikus úton, e-mailben, a Weboldalon és/vagy a Platformon keresztül nyújt a Megrendelőnek, megfelel a jogi előírásoknak, amelyek szerint az ilyen kommunikációnak írásbelinek kell lennie. A Megrendelő ezennel hozzájárul az elektronikus aláírások, szerződések, megrendelések és egyéb dokumentumok használatához, valamint az értesítések, irányelvek és a Szolgáltató által indított vagy befejezett tranzakciók elektronikus kézbesítéséhez a Weboldalon és/vagy a Platformon keresztül.

13. Személyes adatok

13.1 Személyes adatok védelme

A Szolgáltató fontosnak tartja a személyes adatok védelmét és biztonságát, és tisztában van azzal, hogy működése során olyan információkat dolgoz fel, amelyek személyes adatnak minősülnek az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i 2016/679/EU rendelete (a természetes személyek személyes adatainak feldolgozásáról és ezen adatok szabad mozgásáról, és a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről) („GDPR”) értelmében. A Szolgáltató tudatában van annak a jelentőségnek, hogy ezen adatokat védje és betartja a feldolgozásukkal kapcsolatos összes jogi és etikai szabályt. Az ügyfelek adatainak védelme a Szolgáltató elvitathatatlan prioritása.

13.2 Adatvédelmi tájékoztató

A Megrendelőnek át kell néznie a Szolgáltató Adatvédelmi Irányelvét, amely elérhető a következő linken: Adatkezelési tájékoztató

13.3 Adatfeldolgozási megállapodás

Amennyiben szolgáltatásainkat az Ön kérésére nyújtjuk, előfordulhat, hogy személyes adatokat kell feldolgoznunk az Ön utasításai szerint. Az ilyen személyes adatok Ön általi feldolgozása érdekében adatfeldolgozási megállapodást kötünk. Az ilyen adatfeldolgozási megállapodás tartalma elérhető itt:

14. Vegyes rendelkezések

14.1 Jogállással és átadhatósággal kapcsolatos rendelkezések

Az ezen Szolgáltatási Feltételek alapján kötött megállapodás kötelező érvényű Önre és örököseire, végrehajtóira, kedvezményezettjeire, jogutódaira és engedményezettjeire nézve, és Ön nem ruházhatja át a megállapodást harmadik félre a Szolgáltató előzetes írásbeli beleegyezése nélkül, amelyet a Szolgáltató saját belátása szerint visszatarthat. A Szolgáltató bármikor átruházhatja bármely vagy összes jogát és kötelezettségét harmadik félre.

14.2 Jogok a bejelentésekre

A Megrendelő elismeri és elfogadja, hogy minden kérdés, megjegyzés, javaslat, ötlet, visszajelzés vagy egyéb információ a Platformról („Bejelentések”), amelyet a Megrendelő a Szolgáltatónak ad, nem bizalmas és a Szolgáltató kizárólagos tulajdonába kerül. A Szolgáltató kizárólagos jogokat fog birtokolni, beleértve a szellemi tulajdon korlátlan licencét, és jogosult a Bejelentések korlátozás nélküli felhasználására és terjesztésére bármilyen törvényes célból, kereskedelmi vagy egyéb célra, anélkül, hogy elismerést vagy kompenzációt adna a Megrendelőnek. A Megrendelő ezúton kizárólagos és korlátlan licencet ad bármilyen ilyen Bejelentésre és lemond a bármilyen díjazásra való jogáról, és a Megrendelő garantálja, hogy minden ilyen Bejelentés eredeti a Megrendelő számára, vagy hogy a Megrendelőnek joga van ilyen Bejelentéseket benyújtani. A Megrendelő egyetértene azzal, hogy nincs jogorvoslat a Szolgáltatónak a Bejelentésekben szereplő bármely szellemi tulajdonjog megsértése vagy eltulajdonítása miatt.

14.3 Exkluzívitás

Ezek a Szolgáltatási Feltételek képezik a teljes megállapodást és az egyedüli kifejezését a Szolgáltató és a Megrendelő kölcsönös megértésének a Megrendelő általi elfogadás időpontjában, és felülírják és érvénytelenítik az összes korábbi írásbeli és szóbeli megállapodást és kommunikációt a Szolgáltató és a Megrendelő között, amelyek a Szolgáltatási Feltételek tárgyára vonatkoznak.

14.4 Változások

A Megrendelő és a Szolgáltató egyetértenek abban, hogy a Szolgáltató módosíthatja a Szolgáltatási Feltételeket az illetékes mértékben, és egyúttal elfogadják, hogy a Megrendelőt értesíteni kell bármilyen módosításról e Szolgáltatási Feltételekben e-mailben és/vagy a Webhelyen megjelenített értesítéssel. Ilyen esetben a Megrendelő felelős a Szolgáltatási Feltételek új változásainak átnézéséért. A Megrendelőnek joga van elutasítani a Szolgáltatási Feltételek módosításait írásbeli értesítéssel a Szolgáltatónak, ideértve e-mailt, értesítést vagy üzenetet a Webhelyen keresztül, amely az megállapodás felmondását eredményezi. A Megrendelőt úgy tekintik, hogy tudomásul vette és elfogadta a módosított Szolgáltatási Feltételeket azáltal, hogy a Webhely folyamatos használatával folytatja a használatot az ilyen módosított Szolgáltatási Feltételek közzétételének dátumát követően, és a Megrendelőt értesítették erről. Amennyiben új megállapodás jön létre a Szolgáltatási Feltételek alapján bármilyen további változtatással, módosítással vagy módosítással, az újonnan létrejött megállapodást a megkötésének időpontjában érvényes Szolgáltatási Feltételek szabályozzák.

14.5 Nyelv

Bármely megállapodás a Szolgáltató és a Megrendelő között magyar nyelven jön létre.

14.6 Kompenzációk a kapcsolatokkal kapcsolatos költségekre

A Szolgáltató által használt kommunikációs szolgáltatások költségei nem növelik a Megrendelő költségeit. A Megrendelő által használt távoli kommunikációs eszközök költségei kizárólag a Megrendelőt terhelik.

14.7 Rendelkezések kizárása

A szerződő felek kifejezetten kizárják a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 6:557, 6:1798, 6:1799, 6:1800 §-aiban foglalt rendelkezések alkalmazását.

10. Záró rendelkezések

  • Az ÁSZF-et a Szolgáltató bármikor módosíthatja, a változásokról a weboldalon keresztül tájékoztatjuk a felhasználókat.
  • Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jogszabályok az irányadóak.

Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal:
Email: info@blogrendeles.hu